گوگل و وبلاگ شما
افزايش امار وبلاگ

گوگل و وبلاگ شما(درس دوم)

 قبل از هر چیز شما میبایست کلمات کلیدی وبلاگ خود را پیدا کنید که گرچه ابزارهای تحت وب و یا تحت ویندوز زیادی برای یافتن این کلمات در دسترس هستند اما روشی که من به شما آموزش میدهم کاملا دستی میباشد و بر اساس تجربه ی شخصی بهترین نتیجه را در بر دارد.
 هیچ برنامه ای به اندازه ی خود شما نمیتواند درست تشخیص دهد که کلمات کلیدی وبلاگ یا مطلب شما چه هستند کافی است یک بار موضوع مطالبی را که میخواهید در وبلاگ قرار دهید در ذهن خود مرور کنید و سپس به این فکر کنید که اگر کاربری نیاز داشته باشد به مطلب شما دسترسی پیدا کند چه عبارت یا کلمه ای را در موتورهای جستجو وارد خواهد نمود تا در کمترین زمان به بهترین نتیجه برسد؟ البته اینکه شما با آن کلمه ی خاص به نتیجه اول گوگل بیایید بستگی زیادی به عمل کردن به آموزشهای بعدی و نیز سایر رقیبانتان که جایگاههای برتر نتایج را در اختیار دارند دارد زیرا فرض کنید کلمه ی کلیدی شما کلمه ی google است و هر چقدر هم که شما بتوانید وبلاگتان را درست بهینه سازی نمایید مصلما سایت گوگل در این زمینه بهتر عمل کرده است پس هدف خود را معقولانه انتخاب نمایید.
 یک راه تشخیص این مساله که دستیابی به رتبه های برتر یک عبارت تا چه حد سهل یا دشوار است این است که آن کلمه را در گوگل جستجو نمایید و به تعداد نتایج بدست آمده دقت نمایید مثلا تعداد نتایج بدست آمده برای کلمه ی وبلاگ بیش از ده میلیون نتیجه است در حالی تعداد نتایج بدست آمده برای کلمه ی آموزش وبلاگ نوسی که یک کلمه ی تخصصی تر است کمتر از دو میلیون است پس نتیجه میگیریم که دستیابی به رتبه ی بهتر در نتایج برای کلمه ی "آموزش وبلاگ نویسی" آسانتر است.
 همچنین حتما شما به این نتیجه رسیده اید که کلمات هرچه عمومی تر باشند کار شما دشوار تر است. مثلا کلمه ی "آموزش" یا کلمه ی "وبلاگ" کلماتی عمومی تر از عبارت "آموزش وبلاگ" هستند و گرچه کلمات عمومی تر بیشتر مورد جستجو واقع می شوند اما معمولا نتایج بسیار بیشتری هم برای آنها فهرست می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 6 خرداد 1390برچسب:گوگل و وبلاگ شما,افزایش امار,افزایش رتبه,,
ارسال توسط محمد سيدى

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 422770
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



بازدید :

نمايش قيمت سايت